xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' SERAM KELIWON: PENGENALAN

BUAT DUIT DENGAN MUDAH DIRUMAH

Free Search Engine Submission

LAMAN POPULAR

PENGENALAN

Kita sering mendengar tentang kejadian-kejadian pelik yang berlaku dihostel tempat pekerja.Tak kiralah kita ni kerja kilang ke ataupun mana-mana syarikat yang menyediakan penginapan.Aku juga pernah mendiami hostel di tempat kerja ini.Ada tiga kisah berbeza tempat dan keadaan aku alami sepanjang duduk di hostel.Kadang-kadang aku bertanya pada diriku kenapa aku ...hanya aku dan kenapa hanya aku yang mengalami kejadian sebegini?


Aku memang suka menonton cerita supernatural,ghost whisperer dan juga incredible tales tetapi takkanlah jiwaku terbawa-bawa dengan kisah drama bersiri itu.Walau apapun..ku tetap ingat satu persatu dengan jelas apakah yang terjadi...

Jika kita perasaan,di dalam kehidupan barat juga,mereka ada kepercayaan mereka tentang kewujudan paranormal ini.dalam siri supernatural misalnya...mereka memanggil hantu disana sebagai "demon" dan ada yang baik dan ada yang jahat.Tak kurang juga yang boleh berubah bentuk dan menjelma.Tetapi mereka hanya lah dipanggil dengan nama umum..mari cucimata dengan cerita yang buat saya tersentak...






Pernah tengok movie Exorcist - the emily rose????

Sedutan klip video di atas adalah tanda-tanda bahawa negara barat juga ada kejadian rasukan dan berkaitan dengan roh.Mereka juga berjumpa paderi dan orang-orang berpegetahuan dalam menghalau roh-roh jahat yang menganggu hidup manusia ini...