xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' SERAM KELIWON: LAGI KISAH MISTERI

BUAT DUIT DENGAN MUDAH DIRUMAH

Free Search Engine Submission

LAMAN POPULAR

LAGI KISAH MISTERI

Pada september 2006,Halstead dan pasukannya menyiasat aktiviti paranormal yang dikatakan berlaku di sebuah bekas hospital batuk kering yang beroperasi pada awal 1900-an.Rekod mendapati berlaku 63,000 kes kematian sepanjang hospital itu beroperasi.

Jam menunjukkan pukul 6 pagi.Halstead segera ke tingkat empat untuk meninjau keadaan disana.Secara tiba-tiba,dia terasa keadaan disekelilingnya amat dingin.Bulu romanya tegak berdiri.Lalu , dia mengambil kameranya dan merakam gambar di kawasan tersebut secara spontan.

Pada keesokan harinya , semasa hendak mencuci kepingan filem yang di ambilnya semalam,beliau melihat ada satu imej seseorang yang berdiri di tepi dinding bilik tersebut.Padahal , tiada sesiapa di bilik tersebut malam tadi melainkan tanda-tanda aneh kehadiran entiti hantu.

Imej hantu itu berupa seorang perempuan muda ( lingkungan diantara umur 17-18 tahun ), berambut hitam ikal mayang dan memakai gaun. Gambar yang berjaya merakamkan imej hantu wanita muda itu dianugerahkan anugerah Best Ghost Evidence di First Paranormal Awards Ceremony pada majlis Ghost World Conference.