xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' SERAM KELIWON: JANGAN SALAH ANGGAP....

BUAT DUIT DENGAN MUDAH DIRUMAH

Free Search Engine Submission

LAMAN POPULAR

JANGAN SALAH ANGGAP....

kadang-kadang aku tak paham dengan sesetangah orang yang menyatakan bahawa blog-blog seram macam nih sengaja je nak cari publisiti dan buat post yang ntah apa-apa.Ingin aku jelaskan disini bahawa aku buat blog ini bukannya rekaan.Aku memang mengalami situasi yang memang kalau di lihat oleh orang yang tak pernah merasainya..mereka akan menyatakan bahawa aku sengaja mereka cerita.Bagi aku...terpulanglah pada diri masing-masing.


Scary CCTV Ghost - Click here for the most popular videos

Diatas adalah video seram yang membolehkan kita melihat entiti..


Ghost Walk over the Street - Awesome video clips here

CUBA LIHAT YANG INI.....


Ghost Sighting at Raffles Place - The most popular videos are a click away

Tidak lupa juga yang ini......


Ghost Caught Crying - Celebrity bloopers here