xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' SERAM KELIWON: JAGA - JAGA .. ADA ORANG PERHATI..

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

BUAT DUIT DENGAN MUDAH DIRUMAH

Free Search Engine Submission

LAMAN POPULAR

JAGA - JAGA .. ADA ORANG PERHATI..

Sudah lama aku tidak menyambung catatan terbaru tentang diriku di dalam blog ini.
Kesibukan kerja dan urusan seharian buatku tidak berkesempatan menulis.Bukan apa..aku ada banyak kisah yang masih tersimpan rapi di dalam hati yang tidak dapat dilupakan sampai bila-bila.

Aku sudah mula berhenti bercerita dengan rakan-rakan tentang kisah misteri yang menyelubungi ku.Kerana apa??

BUANG MASA......

Siapa yang hendak percayakan ceritaku..pernah dituduh mengarut,mereka-reka..dan yang paling teruk..sengaja hendakkan perhatian..??? KEPALA HOTAK KORANG....

     Aku akui..kisah hantu,misteri,benda yang jarang orang lalui memanglah susah untuk dirasakan..sedangkan kita lihat cerita seram...time tu terasa sangatlah seram....keluar panggung..lupa semua...gelak-gelak lagi dan kemudian cakap sesama sendiri...

."MENGARUTLAH PENGARAH ITU BUAT CERITA SERAM...TAK SERAM LANGSUNG...HAHAHA..."

HAHAHA... la sangat..kalau seorang diri..pergi tandas pun takut agaknya..jangan minta nak jumpa hantu ke..jin ke..sebab yang selalu nak jumpa,nak tengok "benda-benda" tu...takkan dapat peluang..

     Dalam kes aku..aku tak mintak pun nak tengok..nak dengar..nak rasa meremang bulu roma..
Ingat best sangat ke kalau korang buat kerja atau beriadah..tetiba rasa tak sedap badan,tak sedap hati...resah gelisah macam ada orang perhati??  suka ke..dah rasa macam penjenayah tahu tak??
setiap keadaan kena jaga..jaga hati,mulut,mata,telinga...bukan jaga sebab taknak dengar gossip..berita panas pasal artis atau hal ehwal semasa.....jaga semua sebab..

HANTU !!!!!

DAN PERCAYALAH..KALAU KORANG MENGALAMINYA..
BARU TAHU LANGIT TINGGI KE RENDAH
MALAM KE SIANG
TIDUR LENA KE....ATAU MACAM TAK TIDUR..





https://piximus.net/media/12360/scary-table-lamp-1.jpg