xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' SERAM KELIWON: 11/01/01 - 11/02/01

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

BUAT DUIT DENGAN MUDAH DIRUMAH

Free Search Engine Submission

LAMAN POPULAR

TANGAN DIHULUR TIDAK DISAMBUT??

Kalau dibandingkan dengan kerjaya sekarang dan dahulu...ku rasakan kerjaya yang lama amat banyak meninggalkan memori dan pengajaran yang banyak padaku.Dari situlah aku belajar erti hidup,hormati orang,kerjasama dan yang pastinya...dari usaha sendiri...aku mencari rezeki yang halal.Mungkin sesetengah orang berpendapat..apa class keje macam tu..krew restoren makanan segera??Malulah nak lap-lap meja atau buat burger ke...tapi bagi aku..itulah pengalaman yang terbaik....

Aku bermula dari bawah..maksudku dari krew..jadi aku diarahkan untuk melakukan segalanya dengan "bersih".kebersihan amatlah penting sekali dalam kerjaya ini.Aku pada mulanya terasa payah kerana semuanya harus dipastikan dari meja hingga ke lantai hingga ke celah-celah dinding pun kena periksa...huu...penatnye tak perlulah aku ungkapkan...memang meletihkan.lagi-lagi jikalau kita kena sental berulang kali....

Read More...

DATANG DAN PERGI......

Aku masih meneruskan kerja kesukaanku dan masa berlalu begitu perlahan...selepas kejadian dirumah rakanku (episode menumpang di rumah kawan) aku melalui kehidupanku dengan penuh berhati-hati.Pepatah mengatakan " dimana bumi dipijak.disitu langit dijunjung".walaupun kisah ku ini takde kena mengena dengan pepatah tadi..tetap aku guna pakai dengan caraku sendiri iaitu

" kalau tempat tu ada tanda merah,jangan pandai-pandai nak redah"

tu pepatah aku la....maksudnya kalau dah terasa tempat yang bakal ku masuk tu ada entiti atau rase tak best gile..jangan cari pasal dan baik pergi dari situ dengan segera...

Read More...