xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' SERAM KELIWON: 2013

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

BUAT DUIT DENGAN MUDAH DIRUMAH

Free Search Engine Submission

LAMAN POPULAR

SUDAH TERLEPASKAH AKU...ATAU AKU TERLEPAS PANDANG ???

Aku cuba menghindari dari apa-apa cobaan diri atau gangguan yang melanda hidup aku.
dengan menukar kerjaya..menukar attitude juga termasuklah menukar nama panggilan biasa kepada yang lain.itu semua ku lakukan untuk cuba mengubati hatiku sendiri.

Aku menyusuri jalan dengan langkah yang perlahan.di stesen bas klang dan pada tahun 2003...banyak lagi peduduk tempatan menggunakan perkhidmatan bas untuk kemana-mana.(walaupun aku pun tak perasan siapa tempatan atau bukan) hahaha..saja aku duduk di perhentian bas lama sedikit dari biasa dan melihat
orang yang lalu lalang dan hiruk piruk di depan ku.Jam menunjukkan pukul 8 malam..aku masih menunggu..
bas dah berpusu-pusu keluar masuk mengambil penumpang tetapi aku tetap tidak berganjak..

Konduktor bas telah berkali-kali bertanya dan menjerit di depan ku mempromosikan lokasi bas mereka tetapi aku tak ambil pusing.bagiku..aku hanya bersantai seketika..walaupun bau asap tidak menyenangkan ku...Aku terperasan ada seseorang sedang memerhatikan aku.Sedari tadi dia asyik duduk dan menoleh padaku.Aku mengira di dalam hatiku..jika 10 minit masih disitu ...aku akan segera beredar..bukan apa..langkah keselamatan..sebab banyakkan kejadian jenayah berlaku.

Masa berlalu 10 minit..Sah ...orang itu memerhatikan aku.Aku segera beredar dan lalu dihadapannya untuk memastikan adakah telahan aku benar.Ya...dia nampak terkejut dengan keputusanku beredar.Aku segera menyelinap di sebalik orang dan ku lihat dia bangun dan cuba melangkah pergi.Aku tak peduli ...caranya menakutkan aku.Aku jalan dengan pantas dan menuju ke mydin klang.Aku masuk ke pasaraya tu dan cuba membelek-belek barang yang ada.Ku lihat dia ( orang yang memerhati ku di stesen bas tadi) masuk ke mydn juga.Aku berfikir ligat dan cuba buat-buat mengambil air dan meuju ke tempat lain.Orang itu juga cuba-cuba mencari barang..


Read More...

HUSIN , MON DAN JIN PAKAI TONCIT???

Baru-baru ni aku telah menonton filem arahan mamat khalid..sinambungan filem Hantu kak Limah balik rumah.Sebab aku tengok filem nie kan pawagam kerana Hantu Mak Limah tu.

Sebenarnya bukan aku tak gemar tengok movie melayu kat wayang..nanti aku jadi frust bila macam baru je bayar kat TGV tu harga tiket ( sekarang nie tiket boleh tahan mahal jugak ) RM14..tup tup dah kuar kat astro..hahahha....

Tapi aku harus ubah persepsi aku kan..macam mana la filem melayu nak maju kalau takde orang tempatan support....

Aku lihat masa dalam panggung tu memang penuh orang...semua ada yang berfamily...bercouple..aku..aku pergi dengan kawan sekerja jerkk..hahaha..tu pun sebab selalunyakalau aku masuk shopping JUSCO Bukit Raja tu..tempat first aku singgah ..pawagam..tengok ada citer apa yang best...kalau takdeyang menarik.barulah pergi cari makanan ke barang ke...






dalam story nie bagi pendapat aku..sangat sesuai untukhiburan keluarga.Nak kata seram..tak kot mungkin lebih layak cakap seram kelakar.Ada ketikanya aku terfikir gak..kalau aku layan sangat perasaan aku pasai hantu-hantu dan mistik dalam hidup aku nie...mau aku pun boleh jadi gila.Kutipan cerita ni dikhabarkan dah melebihi 3.5 JUTA dalam seminggu tayangan.Bagus juga peformance dan impak cerita nie kan..mungkin
masyarakat sekarang macam aku kot..sekali sekala inginkan hiburan komedi untuk release tension..hahaha..





Read More...