xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' SERAM KELIWON: DATANG DAN PERGI......

BUAT DUIT DENGAN MUDAH DIRUMAH

Free Search Engine Submission

LAMAN POPULAR

DATANG DAN PERGI......

Aku masih meneruskan kerja kesukaanku dan masa berlalu begitu perlahan...selepas kejadian dirumah rakanku (episode menumpang di rumah kawan) aku melalui kehidupanku dengan penuh berhati-hati.Pepatah mengatakan " dimana bumi dipijak.disitu langit dijunjung".walaupun kisah ku ini takde kena mengena dengan pepatah tadi..tetap aku guna pakai dengan caraku sendiri iaitu

" kalau tempat tu ada tanda merah,jangan pandai-pandai nak redah"

tu pepatah aku la....maksudnya kalau dah terasa tempat yang bakal ku masuk tu ada entiti atau rase tak best gile..jangan cari pasal dan baik pergi dari situ dengan segera...



Tapi siapa aku nak tentukan tempat aku pijak dan bakal aku lawati takde apa-apa...handal sangatkah aku untuk mengungkapkan sesuatu tempat tu tak bagus.Kalau ikut kepala otak aku nie...semua tempat tak best...hahahaha....

tapi jujurnya setiap kawasan yang ku jejak ada menyimpan kisah tersendiri.Buktinya..aku boleh menulis di dalam blogku.Ingat senang ke nak taip setiap baris ayat di dalam ruangan ini??


Aku terpaksa mengorbankan separuh hatiku untuk kembali ke zaman itu,menghayati kembali dan juga bagai memanggil kembali segala perasaan dan seram itu mengelilingiku......kadang kala mengigil rasanya apabila aku ingin mengolah di ruangan ini....mungkin itu semua salah ku sebab bila aku ingin memulakan bicara dan menterjemah apa yang ada di mindaku....pasti pukul 12.00 tengah malam....