xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' SERAM KELIWON: PARANORMAL ACTIVITY 3

BUAT DUIT DENGAN MUDAH DIRUMAH

Free Search Engine Submission

LAMAN POPULAR

PARANORMAL ACTIVITY 3




Baru-baru ini aku pergi menonton pawagam ditempat biasa kegemaran aku ..TGV BUKIT RAJA, klang.Aku bosan dah tergerak hati pula nak lihat sebab rakan sekerja aku dah banyak kali tanya bila aku nak tengok movie tu..best dan seram katanya..tapi masa dia tanya tu untuk paranormal activity yang pertama lagi,,sebab mereka tahu aku no kaki wayang...sejak 1999 lagi ( dah ada duit sendiri ) hehehe..




Pada mulanya panggung agak lengang..mungkin kerana story dah main nak sampai sebulan.
>.kiranya aku lihat dah hujung-hujung la..


permulaan story agak slow atau memang slow..just nampak cameraman tu bawak webcam die sana sini..( memang story dia macam tu kan...)yang hanya sempat aku tahu dia pindah rumah baru and kemas-kemas rumah dia...
dia just jumpa pita lama yang zaman aku kecik-kecik guna tu..kita panggil tape...and mugkin dia melihat story dalam tu sebab semua terjadi duration time dia 1988...

dalam movie ni pada pandangan aku memang seram jika betul gambar yang diambil adalah tulen dan bukan direka -reka..





sedutan trailer diatas...ada part-part yang takde bila kita tengok kat pawagam.pada pandangan aku laa..movie nie tak real and sekadar movie tapi pengarah berjaya bangkitkan emosi dan ketakutan dalam hati penonton.kalau lah aku boleh katakan bahawa jika aku boleh ambil gambar-gambar yang aku story dalam blog ini..pasti korang semua pun akan cakap .... mungkin betul..mungkin tipu...
hahaha....

masing-masing ada pendapat dan experience sendiri kan  ??


tapi dalam masyarakat melayu..jarang - jarang kita dapat mengenal pasti sesiapa yang berhantu mealinkan ada deria rasa atau family dia pernah terjebak dalam perubatan traditional ini.selalunya kita takkan amibil pusing jika kawan atau saudara terdekat berkelakuan "aneh sedikit " kerana setan-setan nie pandai menyimpan rahsia mereka.sebab itulah kalau dalam drama ada kita lihat ustaz berkerut dahi dan memandang seseorang tapi tak mampu berkata-kata apa..dan berlalu pergi...mesti pun ustaz tu terasa ada "sesuatu" yang menganggu orang yang dilihat.

kita tidak boleh terlalu menonjolkan diri dan cuba tiba-tiba bertanya keadaan orang yang "sakit" tu sertam merta.ini akan mengundang padah pada diri sendiri jika kita takde ilmu nak handle benda2 halus ini..bukan mesti ada ilmu yang hebat-hebat kawan2..kita harus beringat supaya jika kita takde senjata sekecil pisau lipat..janganlah kita memandai-mandai kata kita ada pisau itu.. :-))

hahahaha..( pandai tak aku bermadah pujangga...)